تجلیل از زوج حامی معلم و فرهنگی کوهسرخ همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س)

کد :
69332
آخرین به روزرسانی :
24 خرداد 1403 - 14:24

از پیشنهاد صفحه «تجلیل از زوج حامی معلم و فرهنگی کوهسرخ همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س)» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ: 

تجلیل از زوج حامی معلم و فرهنگی کوهسرخ همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س)

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) ،در محل اداره ،از زوج حامی معلم طرح اکرام ایتام و محسنین با اهدای لوح تقدیر و هدیه معنوی تجلیل و تقدیر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی برهان پناه با بیان این مطلب، گفت: در میان حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، تعداد ۱۸۴ معلم، استاد و آموزگار از فرزندان یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد، حمایت می کنند.
رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ ادامه داد: پویش حامی یابی ایتام و محسنین در بین جامعه فرهنگیان با هدف  توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی اجرا می شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱۹۸ حامی نیک اندیش برای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند با کمیته امداد شهرستان کوهسرخ  همکاری دارند، افزود: معلمان در جمع حامیانی قرار دارند که علاوه بر دغدغه آموزش دانش آموزان، فرزندان معنوی خود را نیز تحت حمایت ویژه قرار داده اند.
برهان پناه، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش همواره برای کاهش محرومیت‌ها با این نهاد همکاری دارد، گفت: فرهنگیان خیراندیش و نیکوکاران می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، و یا با ورود به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir نسبت به حمایت ایتام و فرزندان نیازمند اقدام کنند.
انتهاي پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)