تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر ریاست جمهوری شهید خدمت آیت الله رییسی در کمیته امداد خراسان شمالی

کد :
69629
آخرین به روزرسانی :
6 تیر 1403 - 10:10

از پیشنهاد صفحه «تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر ریاست جمهوری شهید خدمت آیت الله رییسی در کمیته امداد خراسان شمالی » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده

تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر ریاست جمهوری شهید خدمت آیت الله رییسی در کمیته امداد خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان دستاوردهای دولت سیزدهم در کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد، مديرکل کميته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی؛ در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان دستاوردها و خدمات دولت شهید دکتررییسی در حوزه حمایت از محرومین و نیازمندان پرداخت .

مدیر کل کمیت امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای مددجویان یکی از ارکان توانمند سازی مددجویان است، ساخت و تحویل 3794 واحد مسکن مددجویی، 2647 مورد تعمیرات مسکن و احداث1800 مورد فضای جانبی را از دستاوردهای دولت سیزدهم در نهاد کمیته امداد خراسان شمالی برشمرد.

   وی گفت: ایجاد 9655 فرصت شغلی با اعطای 953 میلیارد تومان تسهیلات، ایجاد اشتغال برای 667 نفر از طریق معرفی به مراکز کاریابی، توزیع 2000 هزار جعبه تخم نوغان و نصب 325 سامانه خورشیدی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته این نهاد در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان است

 مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: اعطای 5676 سری جهیزیه به نوعروسان، ارائه 7329 خدمت در امور سالمندان، توزیع 8248 سری لوازم ضروری منزل و پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به تعداد 1480 خانواراز خدمات ارائه شده در حوزه حمایت از مددجویان در دولت سیزدهم است.

 الهی راد با بیان اینکه افزایش و تقویت مبانی فکری و فرهنگی مددجویان مهم‌ترین پیش‌نیاز برای توانمندسازی و خودکفایی اقتصاد خانواده‌ها به شمار می‌رود اظهار داشت: حمایت از 13 هزار و 135 دانش آموز، توزیع 27300 بسته لوازم التحریرو ارائه خدمات مشاوره خانواده و تحصیلی در کلینیک رز به تعداد 13800 نفر تنها بخشی از خدمات این نهاد در حوزه فرهنگی در دولت شهید رییسی است.

وی   ارائه 1995 خدمت قضایی به مددجویان؛ کسب رتبه دوم در کشور در حوزه چابک سازی (ثبت 1 میلیون و 377 هزار درخواست در سامانه امداد هوشمند و حمایت 27 هزار حامی از بیش از ۸ هزار فرزند یتیم و محسنین در خراسان شمالی را نیز از سایر خدمات این نهاد در حوزه حمایت از مددجویان عنوان کرد.

دوشنبه 4 تیر ماه 1403

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)