تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد کمترین انحراف در اجرای طرح را دارد

کد :
70302
آخرین به روزرسانی :
10 مرداد 1403 - 07:22

از پیشنهاد صفحه « تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد کمترین انحراف در اجرای طرح را دارد » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
اشتغال و خودکفایی
در دیدار مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با مدیران عامل بانک تجارت و مهر استان

تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد کمترین انحراف در اجرای طرح را دارد

مجید الهی راد؛ صبح امروز به منظور تسریع در روند دریافت تسهیلات و پیگیری مسائل و مشکلات مددجویان با مدیران عامل بانک تجارت و مهر استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، ارائه گزارش از روند پرداخت تسهیلات به مددجویان در حوزه های اشتغال و مسکن، تقدیر مدیرکل کمیته امداد استان از بانک های عامل بابت همراهی در پرداخت وام اشتغال ،ایجاد شغل و کمک به توانمند سازی مددجویان و حمایت از ایتام استان و تشریح سامانه های امداد از جمله سامانه امداد هوشمند(سها) و سامانه حیات و نقش آنها در الکترونیکی شدن خدمات و سرعت در انجام کارها از  اهم مسائل مطرح در این دیدارها بود.

الهی راد در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری خوب بانک تجارت و مهر در کمک به تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند در سال گذشته خواستارهم‌افزایی بانک ها و خیرین برای تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان شد.

مدیران عامل بانک های تجارت و مهر نیز در دیدارهای جداگانه  ضمن تقدیر حضورمدیران کمیته امداد در بانک ها و پیگیری معوقات تسهیلات مددجویان افزود: ما کمترین انحراف در اجرای طرح های مددجویان را داریم و همکاری مستمر در روند پرداخت وام با تسهیل گیری به خوبی انجام می شود.

گفتنی است؛ ۷۰۰ میلیارد تومان کل اعتبار تخصیص یافته تسهیلات اشتغال خراسان شمالی است که در این میان سهم بانک تجارت ۶۵ میلیارد تومان است که تا الان برای ۴۴میلیارد تومان پرونده به بانک ارسال شده است.

همچنین اعتبار تخصیصی برای ودیعه مسکن کل استان ۴۰ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان که سهم بانک تجارت ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون می باشد.

 گفتنی است؛ 15میلیارد تومان کل اعتبار تخصیص یافته تسهیلات اشتغال خراسان شمالی در بانک مهر است که تاکنون برای 18 میلیارد 900 میلیون  تومان پرونده به بانک ارسال شده است.

 سه شنبه 9 مرداد 1403

انتهای پیام/

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)