توزیع ۳۹ قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان تحت حمایت اداره ۶/ بازدید از ۸۰ خانواده  مددجو

کد :
70444
آخرین به روزرسانی :
15 مرداد 1403 - 13:55

از پیشنهاد صفحه «توزیع ۳۹ قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان تحت حمایت اداره ۶/ بازدید از ۸۰ خانواده  مددجو» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده
رئیس کمیته امداد اداره ۶ مشهد:

توزیع ۳۹ قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان تحت حمایت اداره ۶/ بازدید از ۸۰ خانواده  مددجو

رئیس کمیته امداد اداره ۶ مشهد گفت: ۳۹ قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان تحت حمایت اداره ۶ توزیع گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی ضیایی بیان کرد: ۳۹ قلم لوازم ضروری زندگی شامل، ۲۵ دستگاه کولر، ۲ دستگاه یخچال، ۸ تخته فرش۶متری، ۳ دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه تلویزیون ال ای دی به 39 خانواده تحت حمایت این اداره توزیع گردید. همچنین به ۸ خانواده خسارت دیده از بارندگی و سیل  اخیر در رباط طرق، ده غیبی لوازم ضروری زندگی که توسط کمیته امداد امام تهیه شده بود به خانواده های آسیب دیده تحویل شد. 
رئیس کمیته امداد اداره ۶ مشهد در ادامه به بازدید از ۸۰ خانواده تحت حمایت در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان، به هر خانواده یک سبدکالا و یک بسته بهداشتی اهدا شد. 
وی در ادامه به بازدید از مرکز نیکوکاری ده غیبی و جلسه پرسش و پاسخ در محل دهیاری ده غیبی با حضور روحانی روستا حجت الاسلام محمدنیا اشاره کرد و گفت: در این جلسه مردم و مددجویان مسائل و مشکلات خود را مطرح و دستور بررسی و رسیدگی داده شد. 
رئیس کمیته امداد اداره ۶ مشهد، بیان کرد: ۲۵ بسته معیشتی و ۱۰۰۰ بسته سه کیلویی گوشت بین خانواده های تحت حمایت توزیع شد. 
وی با اشاره به بازدید و قدردانی از خانواده های تحت حمایت دارای نخبه، بیان کرد: از ۶ خانواده نخبه ورزشی، هنری و تحصیلی تجلیل و به هر خانواده یک بسته معیشتی تحویل و به یک دانش آموز نخبه نیز یک تبلت به ارزش بالغ بر ۴ میلیون تومان اهدا گردید.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)