دعوت مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از خیران برای «سپرده‌گذاری» در صندوق امداد ولایت استان

کد :
69121
آخرین به روزرسانی :
17 خرداد 1403 - 11:06

از پیشنهاد صفحه «دعوت مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از خیران برای «سپرده‌گذاری» در صندوق امداد ولایت استان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی

دعوت مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از خیران برای «سپرده‌گذاری» در صندوق امداد ولایت استان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، مردم خیرین و نیکوکاران استان را به سرمایه گذاری در صندوق امداد ولایت استان دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی،  مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، با توجه به نام گذاری امسال به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" خیرین و نیکوکاران استان را به سرمایه گذاری در صندوق امداد ولایت استان دعوت کرد.

وی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، در راستای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان تأسیس شده است، گفت: تمام مبالغ سپرده شده در این صندوق به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

الهی راد ادامه داد: اقدامات صندوق، جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در سرفصل‌های حمایتی کارگشایی، ودیعه تعمیرات و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی و ارائه تسهیلات درمانی و فرهنگی به نیازمندان جامعه است.

طرح خیرین، همیاری، قرض ماندگارو طرح مسئولیت اجتماعی از جمله طرح های صندوق امداد ولایت می باشند که در راستای جذب مشارکت های مردمی جهت کمک به پرداخت تسهیلات به نیازمندان برنامه ریزی شده اند.

شایان ذکر است؛ مدیر کل کمیته امداد استان، صبح امروز به مناسبت 17 خرداد سالروز تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با حضور در شعبه همای رحمت شهرستان بجنورد این روز را به تلاشگران خدوم صندوق امداد ولایت تبریک گفت.

پنج شنبه 17 خرداد 1403

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)