رتبه تک رقمی ام را مرهون خانواده و کمیته امداد هستم/ مهارت آموزی و تحصیل لازم و ملزوم هم هستند

کد :
69627
آخرین به روزرسانی :
6 تیر 1403 - 10:07

از پیشنهاد صفحه «رتبه تک رقمی ام را مرهون خانواده و کمیته امداد هستم/ مهارت آموزی و تحصیل لازم و ملزوم هم هستند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
در گفتگو با یک نخبه تحصیلی تحت حمایت کمیته امداد:

رتبه تک رقمی ام را مرهون خانواده و کمیته امداد هستم/ مهارت آموزی و تحصیل لازم و ملزوم هم هستند

ایوب فتح آبادی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفقیت های خود را مرهون حمایت خانواده و کمک های کمیته امداد می داند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، 23 سال سن دارد و یکی از نخبه های علمی با عنوان رتبه یک کنکور در کارشناسی ارشد در رشته انفورماتیک پزشکی محسوب می شود. 
ایوب فتح آبادی مددجوی کمیته امداد شهرستان نیشابور می باشد و تمام موفقیت های خود را مرهون خانواده و حمایت های کمیته امداد می داند و می گوید: از زمانی که به یاد دارم، پدرم از کارافتاده و مادرم امورات زندگی را می چرخاند، تک فرزند هستم، زندگی سختی های زیادی را به ما نشان داده اما حمایت های کمیته امداد موجب شده تا این سختی ها کمتر خانواده و من را آزرده کند و با آرامش درس بخوانم.

او ادامه می دهد: سختی است که انسان را می سازد و اگر وجود نداشته باشد شاید انسان قدر داشته های خود را نداند و به دنبال پیشرفت و رسیدن به موفقیت نباشد. 

فتح آبادی به نقش مهم کمیته امداد در پیشرفت تحصیلی خود اشاره می کند و می گوید: کمیته امداد در حوزه تحصیلی حمایت های زیادی در پرداخت کمک هزینه تحصیلی تا مقطع کارشناسی ارشد داشته است؛ برگزاری کلاس های تقویتی در زمان تحصیل از جمله زبان و ریاضی، کلاس های مهارت آموزی چون ای سی دی ال ، کلاس های فنی و حرفه ای در رشته های فیروزه تراشی و ... و کلاس های مشاوره تحصیلی و فردی و ... از دیگر حمایت های کمیته امداد برای دانش آموزان و دانشجویان محسوب می شود و من نیز از بسیاری از این کلاس ها بهره مند شدم و پشیمان هستم که چرا از تمامی این کلاس ها به ویژه مهارت آموزی بهره مند نشدم. 

او که  به صورت پاره وقت همزمان با تحصیل، کار می کند، می گوید: به واسطه گذراندن دوره ای سی دی ال با حمایت کمیته امداد که برای فرزندان مددجوی تحت حمایت به صورت رایگان برگزار کرد، اکنون  به صورت پاره وقت کار می کنم .

این نخبه علمی به نقش ویژه خانواده در موفقیت های خود اشاره می کند و می گوید: من اولویت خانواده ام بودم و از هیچ تلاشی برای پیشرفت من فروگذاری نکردند و اگر آنها نبودند و حتی پدر و یا مادرم نبودند قطعا نمی توانستم رشد کنم، مادرم با همه سختی کار می کند و کمیته امداد نیز در این خصوص یاری گر خانواده و من یوده است، و در همه برهه ها وقتی مشکلی سر راه من قرار می گرفت، مستقیم و یا غیر مستقیم کمک کرد، برای اشتغال نیازمندلب تاب بودم که با مساعدت  کمیته امداد در جذب خیر 20 تومان لب تاب خریداری کردم.

او به تمامی دانش آموزان توصیه می کند: درس خواندن بسیار خوب است اما دنبال مهارت باشند هر مهارتی باشد فرقی ندارد،  یک جاهایی به درد انسان می خورد ، کلاس های کمیته امداد و فنی و حرفه ای در رشته های مهارت آموزی را استفاده کنند. کمیته امداد با بهره گیری از بهترین امکانات و بهترین اساتید کلاس های آموزشی و مشاوره ای برگزار می کندو من اگر از کلاس هایی چون فیروزه تراشی استفاده می کردم، می توانستم برای خودم کاری دست و پا کنم.

گزارش: مرضیه وحدت
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)