رو در رو با مردم در شهرستان خلخال

کد :
70550
آخرین به روزرسانی :
21 مرداد 1403 - 14:01

از پیشنهاد صفحه «رو در رو با مردم در شهرستان خلخال» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
حمایت و سلامت خانواده
رویداد
همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان خلخال صورت گرفت؛

رو در رو با مردم در شهرستان خلخال

مدیرکل کمیته امداد همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان خلخال، با برپایی میز ملاقات مردمی، پاسخگوی مشکلات و مسائل خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند این شهرستان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد اظهار کرد: ملاقات مردمی به منظور افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مددجویان و سایر اقشار بی‌بضاعت جامعه انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا، خانوار تحت حمایت و یا سایر آحاد مردم، می‌توانند با حضور در کمیته امداد شهرستان خود، مشکلات‌شان را مطرح کنند تا با بررسی‌های لازم، بخشی از مسائل آنها برطرف شود.

حسین‌نژاد بیان کرد: در این ملاقات مردمی، به مشکلات و گرفتاری‌های 21 نفر از مددجویان شهرستان خلخال رسیدگی شد که بیشترین مسائل آنها در زمینه تسهیلات اشتغال‌زایی، ودیعه مسکن و کمک‌های معیشتی بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه سفر خود به خلخال، ضمن دیدار با یکی از نخبگان علمی این شهرستان که با رتبه بسیار خوب در رشته پیراپزشکی در حال تحصیل است، گفت: در سطح شهرستان خلخال 23 نخبه قرآنی، علمی، هنری و ورزشی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد، رفع مشکلات نخبگان تحت حمایت است تا آنها با آسودگی خاطر بتوانند به مدارج عالی‌تر دست یابند.

حسین‌نژاد در دیدار و همنشینی با یکی از خانواده‌های تحت حمایت شهرستان خلخال که دارای سه بیمار زمین‌گیر بود نیز گفت: 73 بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر از خدمات کمیته امداد شهرستان خلخال برخوردار هستند که با توجه به هزینه‌های بالای درمانی این بیماران، از خیران خواستاریم بیش از پیش یاریگر این نهاد باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در بازدید از طرح اشتغال و خودکفایی، بیان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید موجب درآمدزایی مناسب برای مددجویان می‌شود.

وی در این خصوص گفت: باید به دنبال اشتغال نوین در سطح شهرستان خلخال باشیم که مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی با اجرای آن بتوانند به شکل ساده‌تری وارد بازار کار شده و به درآمد مطلوب دست یابند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)