غدیر خم؛ بیانگر اهمیت و جایگاه ولایت در حاکمیت اسلامی است

کد :
69622
آخرین به روزرسانی :
6 تیر 1403 - 09:42

از پیشنهاد صفحه «غدیر خم؛ بیانگر اهمیت و جایگاه ولایت در حاکمیت اسلامی است » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
آینه در رسانه

غدیر خم؛ بیانگر اهمیت و جایگاه ولایت در حاکمیت اسلامی است

مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر را تبریک و تهنیت گفت...

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی،  متن پیام بدین شرح است.

 بسمه تعالی

 مَنْ كُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِيٌّ مَوْلَاهُ اللَّهُمَّ وَالِ مَنْ وَالاهُ وَ عَادِ مَنْ عَادَاهُ وَ انْصُرْ مَنْ نَصَرَهُ وَ اخْذُلْ مَنْ خَذَلَهُ (فرازی از خطبه غدیر)

هجدهم ذی‌الحجه، روز عید بزرگ غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) در قالب امامت و ولایت حضرت علی(ع) است.

در آستانه عید تابش نور ولایت بر دل‌های پاک، روز حماسه جاوید، اخوت، رشادت و شجاعت، بر پیامبر خدا محمد مصطفی (ص) و اهل بیتش درود می فرستیم و ایزد متعال را سپاس می گوییم که چشم بندگان خالص خود را به نور ولایت اهل بیت (ع) روشنی بخشید.

اینجانب در کمال مسرت، فرارسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی را  محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و عموم مردم خیر و نیکوکار خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض نموده و امید دارم که همه ما با بررسی سلوک زندگی این بزرگ مرد اسلام و با الگوبرداری از سیره ایشان در کمک و رسیدگی به نیازمندان و بالاخص ایتام مسیر زندگی خودمان را با مسیر ائمه اطهار (ع) پیوند دهیم .

دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳

مجید الهی راد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)