پرداخت 601 تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

کد :
70081
آخرین به روزرسانی :
28 تیر 1403 - 09:36

از پیشنهاد صفحه « پرداخت 601 تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
فرهنگی و تربیتی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

پرداخت 601 تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال 601 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح اله صالحی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف این نهاد ارائه خدمات معوض است، اظهار کرد: در همین راستا تسهیلات کم بهره برای حل مشکلات مددجویان پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 601 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 122 میلیارد و 233 میلیون ریال به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال مسکن، تسهیلات کارگشایی، درمان، ازدواج، هزینه‌های تحصیلی بوده است، بیان کرد: خیرین در پرداخت این تسهیلات نقش بسزایی داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، اظهار داشت: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می کند.

وی تصریح کرد: خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنها در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)