پویش به عشق حسین (ع) در زنجان آغاز شد/هدفگذاری برای حذب 1500 حامی در زنجان

کد :
70082
آخرین به روزرسانی :
28 تیر 1403 - 09:39

از پیشنهاد صفحه «پویش به عشق حسین (ع) در زنجان آغاز شد/هدفگذاری برای حذب 1500 حامی در زنجان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
حمایت و سلامت خانواده
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

پویش به عشق حسین (ع) در زنجان آغاز شد/هدفگذاری برای حذب 1500 حامی در زنجان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: پویش به عشق حسین (ع) با هدفگذاری برای جذب 1500 حامی در زنجان آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح اله صالحی گفت: امسال پویش "به عشق حسین(ع)" برای حمایت نیکوکاران از ایتام و محسنین زیر ۱۸ سال تحت پوشش کمیته امداد همزمان با آغاز ماه محرم شروع و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: پویش "به عشق حسین(ع)" فرصتی است تا همگی از صنعت گران و توانمندان تا عموم مردم خیراندیش، به تاسی از سیره این امام والامقام و ائمه اطهار(ع)، دست فرزندان یتیم و نیازمند را گرفته و برای تعالی آینده ایشان قدمی هر چندکوچک برداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه هدفگذاری شده کمیته امداد جذب یک هزار و 500 حامی در قالب پویس به عشق امام حسین (ع) است، اضافه کرد: امیدواریم با همکاری همیشگی حامیان و خیرین این هدفگذاری محقق شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 851 یتیم و فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: حمایت از این ایتام را 37 هزار و 336 حامی عهده دار هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

صالحی گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیران به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقلی در حد توان متقبل می‌شوند.

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)