10 پایگاه، نذورات مردم خلخال در عید قربان را دریافت می‌کنند

کد :
69391
آخرین به روزرسانی :
27 خرداد 1403 - 12:02

از پیشنهاد صفحه «10 پایگاه، نذورات مردم خلخال در عید قربان را دریافت می‌کنند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رئیس کمیته امداد خلخال:

10 پایگاه، نذورات مردم خلخال در عید قربان را دریافت می‌کنند

رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: 10 پایگاه ثابت و سیار و هفت مرکزنیکوکاری در سطح شهرستان خلخال آماده دریافت نذورات مردمی در عید سعید قربان خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، منوچهر گنجی در دیدار با امام جمعه جدید شهرستان خلخال اظهار کرد: کمیته امداد با اجرای «پویش نذر قربانی» تلاش دارد با کمک خیران، گوشت مورد نیاز خانوار تحت حمایت را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه 10 پایگاه ثابت و سیار در خیابان و میادین اصلی شهر آماده دریافت کمک‌های مردمی در عید سعید قربان هستند، بیان کرد: هفت مرکزنیکوکاری نیز نذورات و مساعدت‌های خیران را دریافت خواهند کرد.

گنجی اعلام کرد: در سال گذشته، مردم نیکوکار خلخال بیش از 470 میلیون تومان به پویش «نذر قربانی» کمک کرده بودند که امیدواریم در سال‌جاری شاهد افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی باشیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با یاری نیکوکاران بتوانیم برای تمامی خانوار تحت حمایت، گوشت قربانی تامین کنیم.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام سید رضا قدسی، امام جمعه جدید شهرستان خلخال نیز ضمن قدردانی از خدمات کمیته امداد در سطح این شهرستان، اظهار کرد: عید سعید قربان فرصت مغتنمی برای دستگیری از نیازمندان است.

وی با بیان اینکه مردم نوع‌دوست خلخال همواره در یاری‌رسانی به نیازمندان پیشرو هستند، افزود: از یکایک اهالی مومن خلخال خواستاریم تا در این روز مبارک نیز محرومان منطقه را فراموش نکنند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)