برگزاری جشن خودکفایی 4300 مددجوی استان مرکزی

کد :
52823
آخرین به روزرسانی :
28 اسفند 1402 - 16:06

از پیشنهاد صفحه «برگزاری جشن خودکفایی 4300 مددجوی استان مرکزی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی

برگزاری جشن خودکفایی 4300 مددجوی استان مرکزی

جشن خودکفایی 4300 مددجوی استان مرکزی با حضور معاون حمایت و سلامت کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ر سانی کمیته امداد، جشن خودکفایی 4300 مددجوی استان مرکزی در مراسمی با حضور معاون حمایت و سلامت کمیته امداد برگزار شد.

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه امروز جشن عزت و توانمندی ۴۳۰۰ خانواده  استان مرکزی برگزار می‌شود، گفت: کمیته امداد بیش از ۱۲۰ نوع خدمت به مددجویان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه ماهیانه بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان در قالب مستمری و معیشت به حساب مددجویان واریز می‌شود، افزود: از ابتدای سال جاری کمیته امداد در بخش جهیزیه در کل کشور ۷۵ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا کرده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد با تاکید بر اینکه رسالت اصلی کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف است، اظهار کرد: ۵۰ درصد از سهم اعتبارات هر استان در بخش اشتغال هزینه می‌شود.

خدرویسی با بیان اینکه استان مرکزی جزو استان‌های پیشرو در اشتغال کشور است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد از دورترین روستاهای مرزی تا نزدیک‌ترین روستاها و شهرهای کشور را خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه 2.5 میلیون خانوار با جمعیتی بالغ بر پنج میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، افزود: به دنبال توانمندسازی و خروج مددجویان از حمایت هستیم و به زودی جشن توانمندسازی ۱۰۰ هزار خانوار را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)