پیام رئیس کمیته امداد به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره)

کد :
52745
آخرین به روزرسانی :
13 اسفند 1402 - 18:49

از پیشنهاد صفحه «پیام رئیس کمیته امداد به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره)» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده

پیام رئیس کمیته امداد به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره)

رئیس کمیته امداد در پیامی فرا رسیدن ۱۴ اسفند و سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام سیدمرتضی بختیاری به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) به شرح زیر است:

۱۴ اسفند سالروز تشکیل نهاد مقدس کمیته امداد با نفس قدسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است. نهالی که در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پا گرفت و با دلسوزی‌ها و فداکاری‌های مدیران پاکدست و پاک سرشت وانقلابی همچون مرحوم آقایان عسگراولادی،  نیّری، شفیق، حاجی حیدری و دیگر امدادگران و دلدادگان راه خدمت به محرومان و مستضعفان، روز به روز بر شاخ برگ آن افزوده گردید تا به امروز که شجره طیبه کمیته امداد همچون ستاره‌ای درخشان بر تارک آسمان این مرز و بوم افتخارآفرین، درخشیدن گرفته است.

امروز نیز کارکنان و امدادگران سختکوش کمیته امداد در تمام سطوح و در سراسر کشور، مفتخرند که در نهادی خدمت می‌کنند که نام امام راحل بزرگوار را بر پیشانی خود می‌بیند و بزرگانی همچون آقایان انواری و فتاح هر یک چند صباحی سکان آن را در دست داشته‌اند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) در طول ۴۵ سال خدمت صادقانه، منشاء اثرات بسیاری در رشد و توسعه میهن اسلامی بوده و ثمرات کار جهادی امدادگران در عرصه‌های مختلف حمایتی، اشتغال و توانمندسازی، مسکن و دیگر موارد بر دوست و دشمن پوشیده نیست.

ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی و خودکفایی چندصدهزار خانوار، احداث و تعمیر هزاران واحد مسکن مددجویان در شهرها و روستاها، تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، حمایت از حدود نیم میلیون کودک یتیم و محسنین و ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو و ... همه و همه گوشه‌ای از تلاش‌های جهادگونه مردان و زنانی است که زیر پرچم کمیته امداد امام خمینی(ره) گرد آمده‌اند تا خدمت به محرومان و گشایش گرهی از نیازمندان را به بهترین نحو ممکن، مشق یاری کنند.

بی‌شک ثبت این توفیقات گرانقدر بدون همراهی سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی از نهادهای انقلابی گرفته تا دولت محترم و مجلس شورای اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج و دیگر بخش‌های دولتی و غیر دولتی، خیّران ونیکوکاران و جهادگران ارجمند، قابل تحقق نبود. به جاست در این روز فرخنده و مبارک، علاوه بر تقدیر از مدیران و کارکنان پرتلاش و صدیق کمیته امداد، از همه افراد و نهادهایی که ما را در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان و به تعبیر امام راحل(ره) ولی‌نعمتان نظام اسلامی، یار و یاور شدند، تشکر و تقدیر نمائیم و توفیقات همه عزیزان را از درگاه باری تعالی درخواست می‌نمائیم.

مایلیم در پایان از اعضای محترم هیات امنای کمیته امداد که با راهنمایی‌های داهیانه و ارائه طریق در مسائل دشوار و لحظات سخت و تصمیمات حساس و طاقت‌فرسا، راهنما و راهگشای مسائل و چالش‌ها بوده‌اند به طور ویژه تشکر و تقدیر نمائیم و سلامتی همه عزیزان را مسالت داریم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)