آغاز زندگی ۵۷زوج نیازمند با حمایت کمیته امداد گلبهار از سال گذشته تاکنون

کد :
69540
آخرین به روزرسانی :
4 تیر 1403 - 09:51

از پیشنهاد صفحه «آغاز زندگی ۵۷زوج نیازمند با حمایت کمیته امداد گلبهار از سال گذشته تاکنون» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده
رئیس کمیته امداد گلبهار :

آغاز زندگی ۵۷زوج نیازمند با حمایت کمیته امداد گلبهار از سال گذشته تاکنون

رئیس کمیته امداد گلبهار گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون با مشارکت خیران و منابع داخلی آن اداره ۵۷ زوج نیازمند گلبهاری که از کمیته امداد خدمات دریافت می کنند، راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد،  مهدی خراسانی دارابی با بیان اینکه یکی از خدمات ارائه شده به مددجویان در زمینه کمک به امر ازدواج است که برای دختران و بانوان ازدواج مجدد کمک هزینه ازدواج و یا جهیزیه و به فرزندان پسر هدیه ازدواج پرداخت می شود، افزود: برای این تعداد زوج یک و میلیارد و ۷۴۳میلیون تومان اعتبار با کمک نیکوکاران و منابع داخلی هزینه شد.
رییس کمیته امداد شهرستان گلبهار با بیان اینکه این اداره با هدف ارتقای زندگی مددجویان برنامه های متنوعی دارد تا بستر رشد مددجویان در ابعاد مختلف زندگی فراهم شود، افزود: این زوجها شامل ۴۸ نوعروس، ۶ نوداماد و ۳ ازدواج مجدد از خانواده های تحت حمایت است.
خراسانی اقلام جهیزیه اهدایی به نوعروسان را علاوه‌ بر بسته فرهنگی شامل ۵قلم  لوازم ضروری زندگی مانند یخچال، گاز، لباسشویی، فرش و جاروبرقی دانست. 
رئیس‌ کمیته امداد گلبهار ادامه داد: با توجه به رشد قیمت ها و بالا بودن هزینه های خرید لوازم زندگی، کمک اهدایی کمیته امداد نمی تواند یک جهیزیه کامل را تامین کند و در این بخش نیازمند همراهی و مشارکت خیران و دستگاه های اجرایی هستیم.
وی با بیان اینکه  هیچ نوعروس و نو دامادی در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج قرار ندارند، گفت: مردم سخاوتمند می‌توانند کمکهای  خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری #5138*۸۸۷۷* به‌آسانی پرداخت  کنند.
شایسته ذکر است: شهرستان گلبهار در ۳۵ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)