تجلیل از مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در عرصه خدمت‌رسانی

کد :
70043
آخرین به روزرسانی :
24 تیر 1403 - 14:12

از پیشنهاد صفحه «تجلیل از مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در عرصه خدمت‌رسانی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
حمایت و سلامت خانواده
رویداد
توسط قرارگاه مرکزی جهادسازندگی کشور صورت گرفت؛

تجلیل از مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در عرصه خدمت‌رسانی

قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه(کوثر) با اهدای لوح سپاس از مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به منظور اقدامات ارزشمند در عرصه محرومیت‌زدایی، مردم داری، مردم یاری و مشارکت در توزیع جهیزیه در استان اردبیل قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن این تقدیرنامه که از سوی سردار سید ضیاءالدین حزنی، مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه(کوثر) صادر شده است، به شرح ذیل است:

بسم الله ارحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب آقای علیرضا حسین‌نژاد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل

کشتی انقلاب با اقتدار به پیش می‌رود و چشم امید سکاندار این کشتی «مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)» برای گذشتن از طوفان‌ها و تلاطم‌ها و مجاهدت‌های عزیزانی چون جناب‌عالی می‌باشد.

بدین‌وسیله از اقدامات ارزشمند، خداپسندانه و اثرگذار جناب‌عالی در امر خطیر محرومیت‌زدایی، مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی و مشارکت در توزیع جهیزیه در استان اردبیل تقدیر و تشکر و خداقوت عرض می‌نمایم.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای جناب‌عالی، توفیق روزافزون شما در خدمت به اسلام و مسلمین با توکل به ایزد منان و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج)، در راه صیانت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی که مرهون رشادت‌ها و ایثار شهدا و رزمندگان و میراث‌ گران‌سنگ رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) می‌باشد را مسئلت می‌نمایم.

من الله التوفیق و علیه التکلان

سرتیپ پاسدار سید ضیاءالدین حزنی

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه(کوثر)

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)