شیرخوارگان حسینی حامی کودکان یتیم ایلام شدند

کد :
70047
آخرین به روزرسانی :
24 تیر 1403 - 14:24

از پیشنهاد صفحه «شیرخوارگان حسینی حامی کودکان یتیم ایلام شدند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رویداد

شیرخوارگان حسینی حامی کودکان یتیم ایلام شدند

به ابتکار کمیته امداد امام خمینی«ره» و در راستای بهره گیری از آیین های مذهبی در راستای مشارکت دادن مردم در دستگیری از نیازمندان، برخی از مردم که در آیین شیرخوارگان حسینی و سایر مراسمات عزاداری این ماه شرکت کرده اند حامی کودکان یتیم و نیازمند استان شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان در این زمینه گفت: کمیته امداد شهرستان ها با استقرار پایگاه حامی یابی در حسینه ها و محل های برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی و سایر آیین های عزاداری توانستند ارتباط مناسبی با مردم عزادار پیدا کرده و آنان را جذب حمایت از کودکان یتیم کنند.

نوراله حمیدی افزود: در مرحله ی نخست اجرای این طرح و از ابتدای محرم تاکنون مردم نیکوکار استان در شهرستان های مختلف توانستند دست کم حمایت از 200 کودک یتیم را عهده دار شوند.

وی ادامه داد: در استقبال از این طرح نه تنها سرپرستان خانوار ها بلکه برخی از شیرخوارگان حسینی نیز که در این آیین شرکت کرده بودند توسط والدین شان به عنوان حامی ایتام ثبت نام شده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان ایلام گفت: حامی یابی برای کودکان یتیم و نیازمند که مرحله ی جدید ان از ابتدای ماه محرم اغاز شده تا اربعین و پایان ماه صفر امسال ادامه دارد.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)