حمایت از ایتام اردبیلی به عشق حسین(ع)

کد :
70044
آخرین به روزرسانی :
24 تیر 1403 - 14:00

از پیشنهاد صفحه «حمایت از ایتام اردبیلی به عشق حسین(ع)» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
معاون مشارکت کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

حمایت از ایتام اردبیلی به عشق حسین(ع)

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای ماه محرم، پویش «به عشق حسین(ع)» به منظور ثبت نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در استان اردبیل در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جلیل قدیمی در برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی «رادیو ساعاتی» اظهار کرد: کمیته امداد در ماه‌های محرم و صفر با اجرای دو پویش «به عشق حسین(ع)» و «احسان و اطعام حسینی» سعی در رفع مشکلات نیازمندان دارد.

وی افزود: در قالب پویش «به عشق حسین(ع)» تلاش بر این است تا حامیانِ جدید با ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین، از فرزندان خانوار تحت پوشش این نهاد، حمایت کنند.

قدیمی با اشاره به اینکه در طول یک هفته گذشته از ماه محرم 200 حامی جدید برای حمایت از ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند، بیان کرد: این تعداد حامی، حمایت از 800 فرزند یتیم و محسنین اردبیلی را برعهده گرفته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: واریزی اولیه این حامیان به حساب فرزندان تحت حمایت بیش از 15 میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حامیان طرح اکرام نقش بسزایی در رفع مشکلات فرزندان معنوی خود ایفا می‌کنند تا آنها در آینده به موفقیت‌های چشمگیری در زندگی خود دست یابند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)