آیین بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در کمیته امداد استان اردبیل

کد :
69045
آخرین به روزرسانی :
13 خرداد 1403 - 12:55

از پیشنهاد صفحه «آیین بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در کمیته امداد استان اردبیل» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
فرهنگی و تربیتی
رویداد
با حضور مسئولان استانی برگزار شد؛

آیین بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در کمیته امداد استان اردبیل

در آستانه چهاردهم خرداد، رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت قیام پانزدهم خرداد، با حضور مسئولان استانی، آیین بزرگداشت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، این مراسم با حضور مدیر حوزه‌های علمیه، دبیر ستاد اقامه نماز و مسئولانی از سپاه پاسداران، ارتش، امر به معروف و نهی از منکر، آب و فاضلاب، محیط زیست، بنیاد شهید و سایر سازمان‌های استان اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی نوروزی، مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی، فردی اخلاق مدار، مهربان و سرشار از عاطفه بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) با الگو قرار دادن ائمه اطهار(ع) در کنار ویژگی‌های خاص اخلاقی، با قدرت در مقابل استکبار شرق و غرب ایستاد و با توکل به خداوند بدون ترس با دشمنان انقلاب مقابله کرد.

حجت‌الاسلام نوروزی بیان کرد: آرمان‌های امام خمینی(ره) متعلق به همه مردم ایران است و بازگویی این آرمان‌ها می‌تواند به تقویت روحیه انقلابی و انگیزه آحاد جامعه برای مشارکت در امور مختلف کشور و ایجاد همبستگی و وحدت ملی بین نسل‌ها و قشرهای مختلف جامعه کمک کند.

مدیرکل حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: بازگویی آرمان‌های امام خمینی(ره) به جوانان نقش کلیدی در تربیت نسلی آگاه، متعهد و مسئولیت‌پذیر دارد که می‌تواند آینده‌ای روشن برای ایران بسازد.

شایسته ذکر است: این مراسم با مداحی، مرثیه سرایی و سینه‌زنی پایان یافت.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)