اجرای طرح تابستانه مهارت آموزی 600 نفر از  نوجوانان کمیته امداد خراسان رضوی

کد :
71078
آخرین به روزرسانی :
17 شهریور 1403 - 15:50

از پیشنهاد صفحه «اجرای طرح تابستانه مهارت آموزی 600 نفر از  نوجوانان کمیته امداد خراسان رضوی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
اشتغال و خودکفایی
معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد:

اجرای طرح تابستانه مهارت آموزی 600 نفر از  نوجوانان کمیته امداد خراسان رضوی

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از شرکت 600 نفر ازنوجوان تحت حمایت امداد استان در قالب طرح مهارت آموزی ویژه تابستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، سلمان دانشور معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی بیان کرد: به منظور آشنایی  نوجوانان با مشاغل و کسب مهارت آموزی طرحی در قالب مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت با همکاری مراکز آموزشی دولتی و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در رشته های مهارتی در تابستان با  حضور 600 نفر برگزار شد.
دانشور در ادامه افزود: این طرح در قالب تفاهم نامه ای  بین سازمان آموزش فنی حرفه ای ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی،صداوسیما،بسیج سازندگی،دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد اجرا می شود.
وی گفت: این طرح عمدتا در رده سنی 12 تا 14 سال در حوزه های مهارت های it  و کارآفرینی و در رده سنی 15 تا 18 سال با هدف آشنایی حرف و مشاغل مختلف در حوزه مهارت های فنی و رشته ای «ایران مهارت» از جمله مکانیک کامپیوتر صنایع دستی برنامه ریزی شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی اصلی ترین اهداف و ماموریت های این نهاد در طرح مهارت آموزی ویژه تابستان را مهارت و ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی دانش آموزان و بازماندگان از تحصیل ، آشنایی با مشاغل مختلف و کمک به تعیین مسیر شغلی برای مددجویان تحت حمایت، کمک به هدایت تحصیلی و شغلی ، کمک به خلاقیت و نوآوری و رشد مهارت های کسب و کار، استعداسنجی ، رغبت سنجی و تعیین بهترین شغل مناسب عنوان کرد.
وی با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه با فنی و حرفه ای، آموزش ها برای مددجویان کاملا رایگان می باشد، خاطر نشان کرد:  در سال ۱۴۰۲ تعداد 4510 نفر از نوجوانان در دوره مهارت آموزی شرکت کردند.
وی گفت: طرح مهارت آموزی ویژه تابستان در بازه زمانی ۱۵ تیرماه لغایت ۱۵ شهریورماه در سراسر استان برگزار و خانواده های معزز امداد می توانند با مراجعه نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند.
انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)