احداث دو واحد مسکن مددجویی در روستای بزد  شهرستان تربت جام در هفته دولت

کد :
71069
آخرین به روزرسانی :
17 شهریور 1403 - 14:56

از پیشنهاد صفحه «احداث دو واحد مسکن مددجویی در روستای بزد  شهرستان تربت جام در هفته دولت» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رئیس کمیته امداد شهرستان تربت جام:

احداث دو واحد مسکن مددجویی در روستای بزد  شهرستان تربت جام در هفته دولت

رئیس کمیته امداد شهرستان تربت جام از احداث دو واحد مسکونی در روستای بزد در هفته دولت جهت خانواده تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قاسم دهقانی بیان کرد: دو واحد مسکن مددجویی در روستای بزد در هفته دولت احداث و تحویل گردید.
رییس کمیته امداد شهرستان تربت جام گفت: ساخت مسکن برای همه اقشار جامعه خصوصا محرومین در راستای آرامش آنها مورد توجه کمیته امداد،گروه های جهادی و خیرین می باشد.
وی ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران ‌؛ عنوان نمود حضور خیرین و همراهی آنان در اقدام مسکن سازی برای نیازمندان شایسته تقدیر است.
دهقانی افزود: تامین مسکن بویژه برای اقشار آسیب‌پذیر و محرومان تحت حمایت کمیته امداد هم از اهمیت بالایی برخوردار است که برای رفاه حال بیشتر ، جلوگیری از افزایش محرومیت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و آبادانی روستاها کمک می‌کند.
وی ادامه داد: ساخت مسکن و ارائه آن به افراد کم درآمد و محروم سبب کاهش مهاجرت‌ و در نتیجه کاهش حاشیه نشینی شهر می‌شود که بی شک موضوعی مهم  است.
وی در پایان عنوان کرد: کمیته امداد در کنار تمام فعالیت هایی که در مورد توانمندسازی خانواده های نیازمند و رفع فقراست توجه به  و مسائل فرهنگی را در برنامه ها قرار دارد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)