ساخت ۲۱۷ واحد مسکن مددجویی در صالح آباد 

کد :
71077
آخرین به روزرسانی :
17 شهریور 1403 - 15:39

از پیشنهاد صفحه «ساخت ۲۱۷ واحد مسکن مددجویی در صالح آباد » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره )شهرستان صالح آباد :

ساخت ۲۱۷ واحد مسکن مددجویی در صالح آباد 

رییس کمیته امداد شهرستان صالح آباد گفت: در سطح شهرستان ۲۱۷ واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان جهت مددجویان با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن و کمک خیرین در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا جانبی بیان کرد: توجه به سرپناه و مسکن مناسب یکی از ضروریات توانمندی خانواده است که کمیته امداد با توجه به برنامه های خود ،مسکن محرومان را یکی از اولویت های خدمت رسانی قرار داده است و با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی به این مهم دست خواهیم یافت .
رئیس کمیته امداد شهرستان صالح آباد گفت: در سطح شهرستان ۲۱۷ واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان جهت مددجویان با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن و کمک خیرین در حال ساخت است که ۶۹ واحد آن تکمیل و تحویل خانواده های محترم گردیده است..
وی با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام شده تا دهه فجر امسال ۷۰ واحد دیگر هم آماده تحویل خواهد شد،دگفت:جهت هر یک از این واحدها مبلغ ۲۰۰میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی و ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض ۴۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد هزینه شده است.
جانبی تصریح کرد: اهتمام این نهاد، مسکن دار شدن خانوارهای روستایی با عائله بیش از ۳ نفر می باشد و کلیه خانواده هایی که فاقد و یا مسکن غیرمقاوم می باسند جهت احداث مسکن اقدام و از این خدمت بهره مند گردند.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)