اجرای پویش احسان حسینی در ماه محرم

کد :
69855
آخرین به روزرسانی :
16 تیر 1403 - 14:37

از پیشنهاد صفحه «اجرای پویش احسان حسینی در ماه محرم » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
معاون مشارکت‌ کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

اجرای پویش احسان حسینی در ماه محرم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه ماه محرم، از یکایک خیران و نیکوکاران خواستاریم با پیوستن به پویش «احسان و اطعام حسینی» یاریگر اقشار آسیب‌پذیر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جلیل قدیمی اظهار کرد:‌ کمیته امداد همه ساله با اجرای پوش «احسان و اطعام حسینی» می‌کوشد تا بخشی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش برطرف کند.

وی افزود: امسال نیز در آستانه ماه محرم، با اجرای پویش «احسان و اطعام حسینی» درصدد دستگیری از نیازمندان هستیم.

قدیمی ضمن دعوت از نیکوکاران و خیران به منظور پیوستن به این پویش، بیان کرد: مردم نیک‌اندیش استان اردبیل با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌توانند کمیته امداد را در جهت تامین سبدکالا و طبخ غذای گرم برای مددجویان تحت حمایت یاری کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بيان اينكه 158 مركزنيكوكاري در مساجد و محلات، كمك‌هاي مردمي را در ماه محرم و صفر جمع‌آوري خواهند كرد، گفت:‌ ساده‌ترين روش براي ياري‌رساني به فقرا در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، كد آني‌پرداخت #045*8877* است.

وی افزود: مردم نیکوکار از طريق شماره کارت 6037997950030552 نزد بانک ملی به نام كميته امداد استان اردبيل نيز مي‌توانند كمك‌هاي خود را در اختيار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)