اعزام ۱۰۰ نفر سیستان‌وبلوچستانی در قالب «کاروان رهسپاران عصر ظهور» به اربعین حسینی

کد :
70359
آخرین به روزرسانی :
13 مرداد 1403 - 09:53

از پیشنهاد صفحه «اعزام ۱۰۰ نفر سیستان‌وبلوچستانی در قالب «کاروان رهسپاران عصر ظهور» به اربعین حسینی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
فرهنگی و تربیتی

اعزام ۱۰۰ نفر سیستان‌وبلوچستانی در قالب «کاروان رهسپاران عصر ظهور» به اربعین حسینی

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ایام اربعین حسینی 100 نفر از دست‌اندرکاران خانه‌های امداد استان فعال در طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محلات کم‌برخوردار و مراکز نیکوکاری به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدرضا میری، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ایام اربعین حسینی 100 نفر از دست‌اندرکاران خانه‌های امداد استان فعال در طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محلات کم‌برخوردار و مراکز نیکوکاری به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

وی افزود: طرح ۲۰۲۰ با محوریت توانمندسازی و‌ تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار در کشور در حوزه‌های فرهنگی، مسکن، اشتغال، تحصیلات، سلامت، خوراک، پوشاک و ورزش در دستور ستاد توانمندسازی محلات قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: این کاروان متشکل از زائرانی است که اهتمام زیادی برای رفع مشکلات محرومان، نیازمندان و همکاری با کمیته امداد امام‌خمینی (ره) انجام دادند تا چهره محرومیت از رخساره محرومان زدوده شود.

میری اظهار کرد: کاروان رهسپاران عصر ظهور روز شنبه، 13 مردادماه، از طرف کمیته امداد استان و برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)