تحویل یک باب منزل در هفته دولت مددجوی بیله‌سواری

کد :
70944
آخرین به روزرسانی :
10 شهریور 1403 - 13:55

از پیشنهاد صفحه «تحویل یک باب منزل در هفته دولت مددجوی بیله‌سواری» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رویداد
رئیس کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار خبر داد:

تحویل یک باب منزل در هفته دولت مددجوی بیله‌سواری

رئیس کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: به مناسبت هفته دولت، با حضور مسئولان یک باب مسکن مددجویی افتتاح و به خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد فرجاد اظهار کرد: در حال حاضر چندین واحد مسکونی در سطح شهرستان بیله‌سوار در حال ساخت است که تلاش داریم در سریع‌ترین زمان ممکن این واحدها را تکمیل و به جامعه هدف واگذار کنیم.

وی ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، شاهد افتتاح یک واحد مسکن و تحویل آن به خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار هستیم.

فرجاد با بیان اینکه تأمین مسکن زمینه توانمندسازی مددجویان را فراهم می‌کند، افزود: مسکن مددجویان با استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب و تحت نظارت سازمان نام مهندسی احداث می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار با اشاره به بسته حمایتی مسکن نیازمندان خاطرنشان کرد: این بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد بنیاد مسکن است که از این طریق به منظور رفع مشکل مسکن خانوار تحت حمایت در تلاش هستیم.

انتهای پیام

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)