افتتاح 4 مسکن مددجویی در شهرستان پارس‌آباد

کد :
70945
آخرین به روزرسانی :
10 شهریور 1403 - 13:57

از پیشنهاد صفحه «افتتاح 4 مسکن مددجویی در شهرستان پارس‌آباد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رویداد
رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌‌آباد خبر داد:

افتتاح 4 مسکن مددجویی در شهرستان پارس‌آباد

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌‌آباد گفت: به مناسبت هفته دولت، در بخش مرکزی و روستای اجیرلو از توابع شهرستان پارس‌آباد چهار باب منزل مددجویی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، ظاهر وطن‌خواه اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، چهار مسکن مددجویی هر یک به مساحت ۵۰ مترمربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان پارس‌آباد افتتاح و تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نقش مهمی در رفع محرومیت در شهرستان پارس‌آباد دارد که همواره در کنار مردم و به‌ویژه محرومین بوده و این روند همچنان ادامه‌ دارد.

 رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه این نهاد مأمنی برای محرومان است، افزود: کمیته امداد به منظور رفع فقر در جامعه تلاش می‌کند و در این مسیر و در طول 45 سال گذشته کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

 وی نیاز به مسکن مناسب را از اولویت‌های اساسی مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: در زمینه تعمیر، بازسازی و احداث مسکن مددجویی اقدامات موثری انجام شده است.

وطن‌خواه توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف را مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد اعلام و یادآور شد: خانه‌دار شدن خانواده‌های تحت حمایت که فاقد مسکن مناسب هستند در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)