پیام مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مناسبت روز بانکداری اسلامی

کد :
70948
آخرین به روزرسانی :
10 شهریور 1403 - 14:15

از پیشنهاد صفحه «پیام مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مناسبت روز بانکداری اسلامی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.

پیام مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مناسبت روز بانکداری اسلامی

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در پیامی فرا رسیدن روز بانکداری اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام تبریک علی عاشوری، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شرح زیر است:

فرارسیدن دهم شهریور ماه، روز بانکداری اسلامی یادآور ارزش‌های والای اسلام در حوزه مالی و اقتصاد است که در راستای تحقق عدالت، مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه شکل گرفته است. صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، با تکیه بر اصول بانکداری اسلامی، همواره تلاش کرده است تا نیازهای مالی مشتریان را به گونه‌ای برآورده سازد که با ارزش‌های دینی و اخلاقی همسو باشد.

قرض‌الحسنه، به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان بانکداری اسلامی، نه تنها به معنای کمک مالی به افراد نیازمند است، بلکه نماد همبستگی اجتماعی و انسان‌دوستی در جامعه اسلامی محسوب می‌شود و با ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، می‌توانیم گامی مؤثر در جهت کاهش فقر، افزایش رفاه عمومی و تقویت روحیه تعاون در جامعه برداریم.

ما در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، مفتخریم که با حمایت شما عزیزان، توانسته‌ایم در مسیر ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و توسعه بانکداری اسلامی گام برداریم و بیش از 2 میلیون و 300 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش تقریبی 23 هزار میلیارد تومان پرداخت کنیم.

امید است با همراهی و اعتماد شما، بتوانیم در آینده نیز خدماتی شایسته‌تر و مبتنی بر ارزش‌های اصیل اسلامی ارائه دهیم. با آرزوی سعادت و بهروزی برای مردم ایران عزیز

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)