افتتاح یک باب مسکن مددجویی در شهرستان نیر

کد :
70943
آخرین به روزرسانی :
10 شهریور 1403 - 13:53

از پیشنهاد صفحه «افتتاح یک باب مسکن مددجویی در شهرستان نیر» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رویداد
در سفر به شهرستان نیر صورت گرفت؛

افتتاح یک باب مسکن مددجویی در شهرستان نیر

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت و با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولان نیر، یک باب مسکن مددجویی افتتاح و به خانواده تحت حمایت در این شهرستان تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در سفر یک روزه به شهرستان نیر و با حضور در آیین افتتاح این مسکن مددجویی اظهار کرد: توجه به سرپناه و مسکن مناسب یکی از ضروریات توانمندی خانواده‌ها است که کمیته امداد نیز با توجه به برنامه‌های خود، مسکن محرومان را یکی از اولویت‌های خدمت‌رسانی قرار داده است.

وی افزود: تامین مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت از جمله مهم‌ترین عوامل در توانمندسازی آنها است که با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی خواهیم توانست به این مهم دست یابیم.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سطح شهرستان نیر، ۱۷ باب مسکن مددجویی در حال ساخت است که ۱۵ باب آن به اتمام رسیده و به زودی به خانوار تحت حمایت تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به افتتاح یک باب مسکن مددجویی در شهرستان نیر، گفت: این واحد مسکونی با اعطای ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن و ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

در ادامه، احد بیوته، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت، بیان کرد: در کنار حمایت‌های معیشتی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان، ارائه خدمات عمرانی به اقشار آسیب‌پذیر نیز از جمله فعالیت‌های مهم کمیته امداد در یاری‌رسانی به محرومان جامعه است.

شایسته ذکر است: بازدید از مسکن‌های در حال تکمیل، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و دیدار و همنشینی با بیماران زمین‌گیر در شهرستان نیر از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به این شهرستان بود.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)