افتتاح «کلینیک رز» در کتابخانه مرکزی اردبیل

کد :
70732
آخرین به روزرسانی :
1 شهریور 1403 - 13:19

از پیشنهاد صفحه «افتتاح «کلینیک رز» در کتابخانه مرکزی اردبیل» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
فرهنگی و تربیتی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

افتتاح «کلینیک رز» در کتابخانه مرکزی اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارائه مشاوره‌های موثر فردی و اجتماعی به جامعه هدف، «مرکز خدمات روانشناسی و روانشناختی راه زندگی» در کتابخانه مرکزی اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در آیین افتتاح دفاتر مشاوره و روان‌شناختی راه زندگی(کلینیک رز) که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و جمعی از مسئولان استانی در محل کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با افتتاح این مرکز مشاوره، 30 مرکز خدمات مشاوره‌ای نیز در کتابخانه‌های سراسر استان اردبیل کار خود را شروع کردند.

وی اعلام کرد: در سطح استان، حدود ۱۵ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند که تعلیم و تربیت آنها را در مقاطع مختلف پیگیر هستیم.

حسین‌نژاد افزود: 702 دانشجوی تحت حمایت نیز در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در حال تحصیل هستند که تامین شهریه و سایر حمایت‌های لازم در دستور کار قرار داده شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه شناسایی نخبگان برتر در زمینههای مختلف تحصیلی، ورزشی، هنری و علمی از دیگر رویکردهای مهم کمیته امداد استان اردبیل است، گفت: 480 نخبه و استعداد برتر در سطح استان شناسایی شده‌اند که تلاش داریم با اهتمام ویژه‌تر در تامین نیازها و فراهم نمودن امکانات لازم برای آنها گام برداریم.

وی یادآور شد: به دلیل ارتباط تنگاتنگ جامعه هدف با نهاد کتابخانه‌های عمومی، به همین منظور مرکز خدمات مشاوره در این کتابخانه‌ها در نظر گرفته شده است تا بتوانیم بیش از پیش به یاری دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند جامعه بشتابیم.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: علاوه بر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، اعضای کتابخانه و سایر آحاد مردم نیز می‌توانند از خدمات مشاوره کلینیک رز بهره‌مند شوند.

در ادامه این مراسم، پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز گفت: آماده همکاری‌های همه‌جانبه با کمیته امداد به خصوص در زمینه‌های فرهنگی، هنری و مشاوره هستیم که امید است با بهره‌مندی از ظرفیت‌های این دو نهاد انقلابی بتوانیم به ارتقای سطح فکری و دانش اقشار آسیب‌پذیر کمک کنیم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)