اهالی سرعین 135 میلیون تومان به اطعام حسینی مساعدت کردند

کد :
70095
آخرین به روزرسانی :
30 تیر 1403 - 07:03

از پیشنهاد صفحه «اهالی سرعین 135 میلیون تومان به اطعام حسینی مساعدت کردند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رئیس کمیته امداد شهرستان سرعین:

اهالی سرعین 135 میلیون تومان به اطعام حسینی مساعدت کردند

رئیس کمیته امداد شهرستان سرعین گفت: در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» مردم نیکوکار شهرستان سرعین بیش از 135 میلیون تومان جهت طبخ، تهیه و توزیع غذای گرم و سبدکالا در بین مددجویان تحت حمایت پرداخت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مرتضی هوشمند اظهار کرد: در دهه اول محرم و در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» مردم خیر و نیک‌اندیش شهرستان سرعین بیش از 135 میلیون تومان به کمیته امداد مساعدت کردند.

وی افزود: در قالب این کمک‌های مردمی، بیش از 9000 پرس غذای گرم طبخ و در بین خانوار تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر شهرستان سرعین توزیع شد.

هوشمند با بیان اینکه مردم نیکوکار شهرستان سرعین همواره یاری‌رسانِ اقشار محروم هستند، گفت: پویش «اطعام و احسان حسینی» تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت که همچنان آماده دریافت نذورات و احسانات مردمی هستیم.

رییس کمیته امداد شهرستان سرعین در ادامه سخنان خود با اشاره به همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه‌های استان اردبیل در قالب پویش «به عشق حسین(ع)» خاطرنشان کرد: همزمان با مراسم «شیرخوارگان حسینی» نیز با استفاده از ظرفیت این سازمان بالغ بر پنج میلیون تومان به ۱۰ نفر از ایتام و محسنین شهرستان سرعین مساعدت شد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)