برپایی موکب محبان علی (ع) و جمع آوری 4 میلیون تومان جهت ایتام و محسنین تحت حمایت صالح آباد

کد :
69770
آخرین به روزرسانی :
12 تیر 1403 - 12:10

از پیشنهاد صفحه «برپایی موکب محبان علی (ع) و جمع آوری 4 میلیون تومان جهت ایتام و محسنین تحت حمایت صالح آباد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده
رییس کمیته امداد شهرستان صالح آباد :

برپایی موکب محبان علی (ع) و جمع آوری 4 میلیون تومان جهت ایتام و محسنین تحت حمایت صالح آباد

رییس کمیته امداد شهرستان صالح آباد با اشاره به برپایی موکب محبان علی (ع) توسط کمیته امداد صالح آباد همزمان با عید سعید غدیرخم، گفت: با برپایی این موکب 4 میلیون تومان جهت کمک به فرزندان ایتام و محسنین جمع آوری شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا جانبی بیان کرد: توسط واحد اکرام و ایتام کمیته امداد شهرستان، موکب محبان علی (ع)همزمان با عید سعید غدیرخم برپا شد. 


رییس کمیته امداد شهرستان صالح آباد گفت: در این ایستگاه ضمن پذیرایی از مردم شرکت کننده در جشن عید غدیر، با شربت و شیرینی ، مسابقه نقاشی برای کودکان و مشاوره  توسط مشاور کلینیک رز  انجام شد. 


وی با اشاره به برپایی پایگاه اکرام و ایتام در این موکب، خاطرنشان کرد: با برپایی پایگاه اکرام و ایتام 4 میلیون تومان جهت کمک به فرزندان ایتام و محسنین جمع آوری کردند و سه حامی جذب شدند. 


جانبی در خصوص هزینه های برپایی موکب محبان علی (ع) گفت: این موکب از سوی خیرین در شب و روز عید غدیر در شهرستان صالح آباد با هزینه 25 میلیون تومان برپا شد.


انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)