برگزاری جلسات آموزشی با محور خانواده ویژه مددجویان اداره 6/ برگزاری اردوی زیارتی ویژه مددجویان

کد :
69996
آخرین به روزرسانی :
21 تیر 1403 - 13:53

از پیشنهاد صفحه «برگزاری جلسات آموزشی با محور خانواده ویژه مددجویان اداره 6/ برگزاری اردوی زیارتی ویژه مددجویان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رییس کمیته امداد اداره 6 مشهد:

برگزاری جلسات آموزشی با محور خانواده ویژه مددجویان اداره 6/ برگزاری اردوی زیارتی ویژه مددجویان

رییس کمیته امداد اداره 6 مشهد از برگزاری جلسات آموزشی برای ماداران و دختران با محور خانواده و آسیب های اجتماعی برای 120 نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مرتضی ضیایی بیان کرد: جلسات بصیرتی  در چندین مرکز از جمله مرکز نیکوکاری کهف الحسن با حضور ۴۵۰ نفر ، مرکز نیکوکاری جهاندیده و دارایی ۱۰۰ نفر، مرکز مهربانی حدود ۱۰۰ نفر  و مرکز بقیع ۵۰ نفر برگزار شد.
رییس کمیته امداد اداره 6 مشهد با اشاره به برگزاری دو جلسه مشاوره ای ویژه مادران سرپرست خانواده و دختران در آستانه ازدواج، گفت: این دو جلسه با حضور 80 مادر سرپرست و دختران در آستانه ازدواج تحت حمایت برگزار شد.
وی به برگزاری جلسه آموزش خانواده ویژه مادران سرپرست خانواده به تعداد 40 نفر اشاره کرد و افزود: همچنین مسابقه عکاسی  برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا گردید.
وی در ادامه با اشاره به اردوی زیارتی و سیاحتی امامزاده یاسر ناصر (ع)  برای تعداد 40 مددجوی مرکز نیکوکاری شهیدان جهاندیده و دارایی ، تصریح کرد: برگزاری اردوهای زیارتی در قالب طرح شوق زیارت ویژه مددجویان اجرا می شود.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)