برگزاری جلسه توجیهی ۶۰ نفر از مادران سرپرست خانواده جهت طرح اشتغالزایی پنل خورشیدی 

کد :
69571
آخرین به روزرسانی :
4 تیر 1403 - 13:58

از پیشنهاد صفحه «برگزاری جلسه توجیهی ۶۰ نفر از مادران سرپرست خانواده جهت طرح اشتغالزایی پنل خورشیدی » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
اشتغال و خودکفایی
رئیس کمیته امداد شهرستان صالح آباد:

برگزاری جلسه توجیهی ۶۰ نفر از مادران سرپرست خانواده جهت طرح اشتغالزایی پنل خورشیدی 

رئیس کمیته امداد شهرستان صالح آباد گفت: جلسه توجیهی جهت ۶۰ نفر از مادران سرپرست خانواده جهت طرح اشتغالزایی پنل خورشیدی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا جانبی بیان کرد: طرح پنل خورشیدی یا نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس ۵ کیلو واتی که توسط کمیته امداد این شهر جهت زنان مددجوی سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است، جهت توانمند سازی و اقتصاد پایدار این خانواده‌ها می باشد.
رئیس کمیته امداد شهرستان صالح آباد با اشاره به اینکه این نیروگاه‌های مقیاس کوچک از طریق پنل هایی، انرژی خورشیدی را به برق تبدیل کرده و وارد مدار می‌کند گفت: تسهیلات در نظر گرفته شده ۱۵۰ میلیون تومان است که پس از بازدید و تأیید منزل مددجو پرونده به بانک ارسال شده و پس از اخذ وام شرکت طرف قرارداد پنل‌ها را نصب کرده سپس برق وارد مدار شبکه سراسری خواهد شد.
وی افزود: طرح نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک در هر دوره مبلغی بالغ بر ۵ میلیون تومان درآمد پایدار برای خانواده تحت پوشش به ارمغان آورده و موجب توانمند سازی آنها می‌گردد.
جانبی ابراز کرد: این طرح شامل سالمندان قادر به فعالیت نیز شده و علاوه بر درآمدزایی برای مددجویان به پایداری شبکه برق استان نیز کمک شایانی می‌کند.
وی افزود: در این راستا جلسه توجیهی ۶۰ نفر از مادران سرپرست خانواده جهت طرح اشتغالزایی پنل خورشیدی در این شهرستان برگزار گردید.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)