برگزاری نشست بصیرتی با موضوع معرفی خدمات رییس جمهور شهید در کوهسرخ

کد :
69254
آخرین به روزرسانی :
22 خرداد 1403 - 11:07

از پیشنهاد صفحه «برگزاری نشست بصیرتی با موضوع معرفی خدمات رییس جمهور شهید در کوهسرخ» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رییس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع معرفی خدمات رییس جمهور شهید در کوهسرخ

رییس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ گفت: نشست بصیرتی با حضور جناب حجت الاسلام والتمسلمین رضایی امام جمعه شهرستان کوهسرخ با موضوع معرفی و تشریح خدمات رییس جمهور شهید آیت الله رییسی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، نشست بصیرتی با موضوع رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و همراهانشان با حضور  حضرت حجت الاسلام رضایی امام جمعه شهرستان کوهسرخ ،ریاست و کارکنان کمیته امداد در سالن اجتماعات کمیته امداد برگزار گردید.
علی برهان پناه رییس کمیته امداد در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و از شخصیت های بزرگ سیاسی جهان است و گرامیداشت سالگرد ارتحال ایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) هیچ عبادتی را بالاتر از خدمت به خلق نمی‌دانست و بارها در سخنان خود فرمودند: گمان نمی‌کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان وجود داشته باشد، گفت: امروز برنامه ما در کمیته امداد به تأسی از فرمایشات امام راحل، توانمندسازی خانواده تحت پوشش کمیته امداد است.
رییس کمیته امداد کوهسرخ در ادامه به تشریح خدمات دولت رییس جمهور برای مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و افزود: ایجاد اشتغال با محوریت خودکفایی و توانمندسازی مددجویان ، تامین مسکن و جهیزیه ... از مواردی است که رییس جمهور بر آن تاکید داشت.
در ادامه حجت‌الاسلام رضایی امام جمعه شهرستان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رییسی و همراهانش، به بیان خصوصیات و ویژگی های آن خادم ملت پرداخت و به خدمات ارزنده و برجسته دولت در فرصت محدود دوران ریاست جمهوری اشاره کرد.
وی تصریح کرد: از دست دادن خادمان دلسوز مصیبت بزرگی است و قطعا خدای متعال وقتی می خواهد مصیبتی را جبران کند، بهترین ها رو به دلیل رحیم و رحمان بودنشان و پهن بودن سفره بی کرانه لطف الهی به بندگانش خواهد داد.
رضایی اظهار داشت : مردم ایران با حضور میلیونی خود در مراسمات متعدد خصوصا تشییع پیکر این شهدای خدمت ، انقلابی بودن ، معرفت و بصیرت خود را به نظام و رهبری به نمایش گذاشتند.اینکه شهید رئیسی چه کرد که این گونه محبوب ملت ایران و ملت های مستضعف در دنیا شد ، نیاز به بررسی و تبیین بیشتری دارد.
امام جمعه کوهسرخ در ادامه گفت: آیت الله رئیسی خادم مردم بود که در مسیر خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت و خون پاکش را در این مسیر داد که این کار ساده ای نیست.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان امداد افزود: جمع شما و خادمان به انقلاب و نظام که حقیقتاً شغل و کار شما جز شریف ترین کارهاست، و به عنوان  نهاد انقلابی ماموریت خدمت رسانی به محرومان و طبقات ضعیف جامعه، بخصوص افرادی که در طبقات پایین دست جامعه هستند .
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)