تجلیل از امدادگر بازنشسته «مقیم صبحی»

کد :
70024
آخرین به روزرسانی :
23 تیر 1403 - 14:12

از پیشنهاد صفحه «تجلیل از امدادگر بازنشسته «مقیم صبحی»» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
رویداد
در کمیته امداد شهرستان خلخال صورت گرفت؛

تجلیل از امدادگر بازنشسته «مقیم صبحی»

معاون اداری مالی کمیته امداد استان اردبیل گفت: با اهدای لوح افتخار از زحمات و فعالیت‌های 30 ساله‌ی «مقیم صبحی»، همکار و امدادگر بازنشسته در کمیته امام خمینی(ره) شهرستان خلخال تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی غفاری در سفر یک روزه به شهرستان خلخال اظهار کرد: «مقیم صبحی» یکی از امدادگران کمیته امداد در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان است که پس از 30 سال خدمت بی‌منت، به درجه بازنشستگی نائل آمد.

وی با اعلام اینکه بازنشستگی فصل دیگری از زندگی است، افزود: همکاران باید در این فصل تجربه‌های 30 سال امدادگری خود را در اختیار دیگر همکاران قرار دهند.

غفاری بیان کرد: انتقال این تجربیات به همکاران جدید می‌تواند روند رسیدگی به خانوار تحت حمایت را بهبود بخشد.

معاون اداری مالی کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: کمیته امداد در همه حال در خدمت خانواده‌های بی‌بضاعت و مددجویان تحت حمایت است که در این راستا امدادگران در روند رسیدگی به امور آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی در پایان سخنان خود ضمن قرائت پیام تقدیر و تشکر مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از فعالیت‌ها و خدمات «مقیم صبحی» امدادگر بازنشسته شهرستان خلخال، گفت: امیدواریم همچنان از تجربیات این امدادگر خدوم در عرصه خدمت‌رسانی به نیازمندان منطقه بهره‌مند شویم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)