توزیع لوازم منزل در مناطق سیل زده بخش قلندرآباد فریمان/ پرداخت تسهیلات به سیل زدگان

کد :
69046
آخرین به روزرسانی :
13 خرداد 1403 - 12:33

از پیشنهاد صفحه « توزیع لوازم منزل در مناطق سیل زده بخش قلندرآباد فریمان/ پرداخت تسهیلات به سیل زدگان » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده
فرهنگی و تربیتی
رئیس کمیته امداد شهرستان فریمان:

توزیع لوازم منزل در مناطق سیل زده بخش قلندرآباد فریمان/ پرداخت تسهیلات به سیل زدگان

رئیس کمیته امداد شهرستان فریمان از توزیع لوازم منزل در مناطق سیل زده بخش قلندرآباد فریمان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا دادمحمدی بیان کرد:  بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی و در راستای خدمت به سیل زدگان شهرستان فریمان، پس از برگزاری جلسه ستاد بحران فرمانداری در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه، بلافاصله با تشکیل تیم‌های مددکاری اقدام به نیازسنجی در خصوص خسارات وارده به اقلام اساسی منزل خانواده‌های آسیب دیده کرد. 
رئیس کمیته امداد شهرستان فریمان گفت: بر این اساس ن کار تهیه، تامین و خرید کالاها توسط ستاد استان و با مسئولیت کمیته امداد استان صورت گرفت که در گام اول با دستور استاندار خراسان رضوی و به لحاظ اهمیت موضوع مطابق نیازسنجی انجام شده برای ۵۳ خانواده، تعداد ۱۳۳ قلم کالای ضروری شامل تلویزیون ۴۳ اینچ ال ای دی به تعداد ۱۳ دستگاه، فرش ۳۴ تخته، یخچال به تعداد ۲۲ دستگاه، اجاق گاز به تعداد ۹ دستگاه، ماشین لباسشویی به تعداد ۲۱دستگاه، جاروبرقی به تعداد ۱۷ دستگاه؛ تهیه و در مورخ ۸ خرداد ماه به خانواده‌های مربوطه تحویل داده شد.
وی با اشاره به دیگر کمک‌های در دستور کار قرار گرفته تاکید کرد: تهیه اقلام، تسهیلات قرض الحسنه ، کمک معیشتی  و تسهیلات بابت واحدهای تجاری؛ بخشی دیگر از کمک‌هایی بود که برای شهروندان آسیب دیده در دستور کار قرار گرفته است.
دادمحمدی بیان کرد: در این راستا به ۶ نفر در روستاهای هدایت اباد، احمدآباد و بزجانی که فروشگاه و دامپروری آنها در سیل کاملا از بین رفته، به هر نفر تسهیلاتی به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت می شود.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)