دیدار رئیس کمیته امداد با نماینده ولی فقیه در استان گیلان

کد :
70924
آخرین به روزرسانی :
9 شهریور 1403 - 02:16

از پیشنهاد صفحه «دیدار رئیس کمیته امداد با نماینده ولی فقیه در استان گیلان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
رویداد

دیدار رئیس کمیته امداد با نماینده ولی فقیه در استان گیلان

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور، گفت: کمیته امداد جزئی از نظام اسلامی و یکی از ابعاد مدیریتی در محرومیت‌زدایی است.
وی مهم‌‌ترین وظیفه کمیته امداد را گسترش خدمات به محرومان دانست و گفت: توانمندسازی افراد تحت پوشش باید اولویت کمیته امداد باشد.
امام جمعه رشت، تصریح کرد: توجه به اولویت‌ها و حفظ کرامت افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی، ضروری است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود تا افراد تحت پوشش عزتمند زندگی کرده و خودکفا شوند.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین بر تداوم ارائه خدمات دهی کمیته امداد تا رسیدن افراد زیر پوشش به مرحله توانمندی و خودکفایی تاکید کرد.
وی با اشاره به ضرورت توجه به مسایل فرهنگی افراد تحت پوشش کمیته امداد تاکید کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی در این عرصه بسیار فعال هستند و به گونه‌ای رفتار می‌کنند که افراد فکر کنند در کشور هیچ حرکت رو به جلو و پیشرفتی صورت نگرفته است.
نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای زکات استان با اشاره به اهمیت زکات، گفت: زکات یک امر عبادی، سیاسی، مالی است و پرداخت  زکات موجب ایجاد آرامش روحی و موجب رشد مال شخص دهنده زکات می‌‌شود.
رئیس کمیته امداد نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از جمعیت افراد تحت حمایت این نهاد در استان گیلان، گفت: ۱۴ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان گیلان تحت حمایت هستند.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)