دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان 1403/06/10

کد :
70932
آخرین به روزرسانی :
10 شهریور 1403 - 10:10

از پیشنهاد صفحه «دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان 1403/06/10» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
چندرسانه
گزارش تصویری

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان 1403/06/10

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش دیدار و گفتگو کرد.

کریم زارع در این دیدار با تاکید براینکه خدمات کمیته امداد، شفاف، علمی و هدفمند است، به ارئه گزارشی از عملکرد و خدمات قابل ارائه به مددجویان پرداخت و اظهار داشت: خدمت به نیازمندترین خانواده ها، اولویت اساسی این نهاد است و در برنامه امسال برای خروج 7 هزار خانوار مددجویی از چرخه حمایت، با مشارکت خیران و بنگاه های اقتصادی سطح استان بسترسازی های مناسبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به استفاده از سامانه های ملی در راستای شناخت نیازمندی خانواده ها، ادامه داد: ارائه خدمات حمایتی بلاعوض و تسهیلات و ایجاد زمینه اشتغال پایدار می تواند به خودکفایی مددجویان تحت حمایت و افزایش اعتماد به نفس آنها کمک شایان توجهی داشته باشد.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز ضمن تاکید بر خدمات قابل ملاحظه کمیته امداد استان در قطع زنجیره فقر، اظهار داشت: با توجه به مسوولیت های اجتماعی این مجموعه اقتصادی و با نظر مساعد هیات مدیره شرکت ، از هیچ کوششی برای حمایت از خانواده های تحت پوشش این نهاد دریغ نخواهیم کرد. 1403/06/10

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)