راهیابی ۱۲۰ دانش‌آموز کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی به مدارس سمپاد و نمونه

کد :
70922
آخرین به روزرسانی :
8 شهریور 1403 - 19:46

از پیشنهاد صفحه «راهیابی ۱۲۰ دانش‌آموز کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی به مدارس سمپاد و نمونه» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی

راهیابی ۱۲۰ دانش‌آموز کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی به مدارس سمپاد و نمونه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: امسال ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی پذیرفته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته‌امداد، محمد عرب گفت: آمار قبولی‌ سال‌جاری دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد در مدارس نمونه دولتی، نسبت به سال گذشته به میزان ۲۸ درصد رشد داشته است که نشان دهنده نتیجه مطلوب این گونه پشتیبانی‌ها و ارائه خدمات تخصصی و مفید به دانش آموزان و ایجاد انگیزه و تقویت روحیه اعتماد به نفس و بهبود بنیه تحصیلی آنان است.

 

وی بیان کرد: از مجموع قبولی‌های امسال، تعداد ۹ دانش آموز در پایه ششم و نهم مدارس سمپاد (تیزهوشان) و ۱۱۱ دانش آموز نیز در مدارس نمونه دولتی استان خراسان جنوبی پذیرفته شده‌اند که در مجموع تعداد ۷۸ نفر از آن‌ها دانش آموز دختر و ۴۲ نفر نیز پسر هستند.

 

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: این نهاد با ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه‌ای در زمینه‌های مشاروه تحصیلی، کارگاه آموزشی و برگزاری پانسیون‌های مطالعاتی به دانش‌آموزان مستعد پایه‌های ششم و نهم، برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی این قشر را پشتیبانی می‌کند.

 

 

وی افزود: تعداد ۷۹۶ نفر از این دانشجویان هم‌اکنون در مقطع کارشناسی،۱۴۸ نفر مقطع کاردانی، ۴۸ نفر کارشناسی ارشد و ۲۲ نفر نیز در مقطع دکترا درحال تحصیل هستند.

 

وی بیان کرد: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت با هدف موفقیت در تحصیل و کسب مشاغل عالی، بهترین شیوه توانمندسازی جامعه هدف است.

 

درحال حاضر تعداد ۱۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی قرار دارند که از خدمات متنوع و گوناگون حمایتی، فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند ‌هستند.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)