راه‌اندازی 16 آشپزخانه اطعام حسینی در استان اردبیل

کد :
69894
آخرین به روزرسانی :
17 تیر 1403 - 15:13

از پیشنهاد صفحه «راه‌اندازی 16 آشپزخانه اطعام حسینی در استان اردبیل » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

راه‌اندازی 16 آشپزخانه اطعام حسینی در استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با ماه محرم و در قالب پویش «احسان و اطعام حسینی»، 16 آشپزخانه حسینی در اردبیل راه‌اندازی شد تا در اين ايام معنوي با طبخ غذاي گرم به صورت روزانه، اين بسته‌هاي غذايي در اختيار مددجویان قرار گيرد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني كميته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی که در محل مرکز نیکوکاری شهدای شیران اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در قالب این پویش، شاهد افتتاح 16 آشپزخانه در اردبیل و همزمان با سایر ادارات کمیته امداد با همراهی مراکز نیکوکاری هستیم تا زمینه تهیه و توزیع غذای گرم برای نیازمندان فراهم آید.

حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: سال گذشته 132 هزار پرس غذای گرم و 3800 بسته معیشتی در قالب پویش احسان و اطعام حسینی در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال نیز با همکاری 158 مرکزنیکوکاری تلاش داریم در طول ماه‌های محرم و صفر بخشی از مشکلات اساسی نیازمندان جامعه را برطرف کنیم.

وی از عزاداران حسینی خواست تا در تهیه غذا و توزیع بسته‌های معیشتی برای رفع نیازمندی فقرا و خانواده‌های تحت حمايت کمیته امداد، نذورات و احسانات خود را از طرق مختلف به کمیته امداد استان اردبیل تحویل دهند.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه ساده‌ترين روش براي ياري‌رساني به فقرا در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، كد آني‌پرداخت #045*8877* است، بیان کرد: مردم نیکوکار از طريق شماره کارت 6037997950030552 نزد بانک ملی به نام كميته امداد استان اردبيل نيز مي‌توانند كمك‌هاي خود را در اختيار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

انتهاي پيام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)