طبخ 700 پرس غذای گرم به مناسبت اربعین حسینی

کد :
70855
آخرین به روزرسانی :
6 شهریور 1403 - 11:38

از پیشنهاد صفحه «طبخ 700 پرس غذای گرم به مناسبت اربعین حسینی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز خبر داد:

طبخ 700 پرس غذای گرم به مناسبت اربعین حسینی

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز گفت: به مناسبت اربعین حسینی، به همت مراکز نیکوکاری و خیران، 700 پرس غذای گرم طبخ و در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر شهرستان اصلاندوز توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، اباذر قربانی اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی، 700 پرس غذای گرم در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» طبخ و در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد و افراد نیازمند شهرستان اصلاندوز توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای ماه محرم شروع و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، بیان کرد: در قالب این طرح، با کمک خیران توانستیم خدمات قابل توجهی را به مددجویان ارائه کنیم تا بخشی از نیازهای آنها مرتفع شود.

قربانی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه محرم تا کنون ۱۶۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان و ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش  ۲۷۰ میلیون تومان در قالب طرح احسان و اطعام حسینی در بین خانوار تحت حمایت شهرستان اصلاندوز توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز بیان کرد: از مردم عزادار در ایام پایانی ماه صفر هم خواستاریم تا احسانات و نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکزنیکوکاری اهدا کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان و محرومان جامعه برسد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)