مساعدت 15 میلیون تومانی به مددجویان آسیب‌دیده در سیل خلخال

کد :
69693
آخرین به روزرسانی :
9 تیر 1403 - 14:04

از پیشنهاد صفحه «مساعدت 15 میلیون تومانی به مددجویان آسیب‌دیده در سیل خلخال» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
حمایت و سلامت خانواده
مسکن و امور مهندسی ساختمان
بهداشت و درمان
رویداد
در سفر به روستاهای سیل‌زده خلخال عنوان شد؛

مساعدت 15 میلیون تومانی به مددجویان آسیب‌دیده در سیل خلخال

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در سفر به شهرستان خلخال و بازدید از مناطق و روستای سیل زده مورستان، برای امدادرسانی بهتر و سریع‌تر به آسیب‌دیدگان سیل در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني كميته امداد، در این بازدید علیرضا حسین‌نژاد از روستای خسارت دیده از سیل اخیر بازدید کرد و در جریان امدادرسانی به خانواده‌ها و مددجویان تحت حمایت آسیب دیده از این سیل قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در جریان این بازدید اظهار کرد: 15 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در روستای مورستان ساکن هستند که با توجه به نوساز بودن منازل‌شان که به تازگی توسط کمیته امداد احداث شده است، دچار خسارت جزیی شده‌اند.

وی بیان کرد: عمده مشکلات پیش آمده مربوط به لوازم خانگی است که تصمیم گرفته شد 15 میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی به خانوار تحت حمایت خسارت دیده از سیل مساعدت شود.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا به عنوان یک نهاد امدادرسان در همراهی با آسیب‌دیدگان سیل اخیر یاریگر آنها بوده و بتوانیم بخشی از نیازمندی‌ها و دغدغه‌های این خانواده‌ها را رفع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ساخت مسکن مقاوم موجب افزایش ایمنی در برابر حوادث طبیعی و یا غیرمترقبه می‌شود که کمیته امداد استان اردبیل با جدیت تمام تلاش دارد در زمینه تامین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت گام‌های بسیار موثری را در سال‌جاری بردارد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)