مشکل مسکن 420 مددجوی اردبیلی برطرف می‌شود

کد :
70884
آخرین به روزرسانی :
7 شهریور 1403 - 13:59

از پیشنهاد صفحه «مشکل مسکن 420 مددجوی اردبیلی برطرف می‌شود» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

مشکل مسکن 420 مددجوی اردبیلی برطرف می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، عمده مشکلات موجود در حوزه مسکن خانوار تحت حمایت بیان گردید و در خصوص تامین اعتبار ساخت 420 مسکن مددجویی در اردبیل قول مساعد داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در این دیدار بیان کرد: یکی از وظایف مهم کمیته امداد، تامین مسکن مددجویان تحت حمایت است که در این راستا در سال‌ گذشته، 1156 واحد از محل تفاهمنامه با بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و بنیاد علوی احداث و به مددجویان استان اردبیل تحویل داده شده است.

وی افزود: تامین مسکن برای خانوار تحت حمایت از جمله مهم‌ترین عوامل در توانمندسازی آنها است که با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی خواهیم توانست به این مهم دست یابیم.

حسین‌نژاد با اشاره به نیازسنجی، سطح‌بندی و اولویت‌بندی مددجویان تحت حمایت به منظور تامین مسکن مناسب برای آنها، بیان کرد: با استناد به مصوبات شورای عالی مسکن کشور، مقرر شده تا بودجه‌ اجرایی مسکن محرومان از محل سهمیه‌های توافقنامه بودجه استان تامین گردد تا شاهد تسهیل در روند ساخت مسکن مددجویی باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در این زمینه، 420 مددجوی واجد شرایط شناسایی شده‌اند که با تامین بودجه اجرایی خواهیم توانست مسکن مناسب و ایمن برای آنها احداث کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد با جدیت پیگیر رفع مشکلات خانوار تحت حمایت است تا آنها را به سمت توانمندی سوق دهد، ادامه داد: در زمینه تامین مسکن نیز تمام تلاش خود را برای تسریع در خانه‌دار شدن خانوار تحت حمایت به کار گرفته‌ایم.

در ادامه این دیدار، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل نیز در خصوص رفع مشکلات مددجویان و تامین اعتبار و بودجه کافی برای تامین مسکن‌های مددجویی قول مساعد داد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)