نذورات مردمی در ایام محرم؛ وسعت روزی و برکت سفره نیازمندان است

کد :
70032
آخرین به روزرسانی :
24 تیر 1403 - 13:09

از پیشنهاد صفحه «نذورات مردمی در ایام محرم؛ وسعت روزی و برکت سفره نیازمندان است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

نذورات مردمی در ایام محرم؛ وسعت روزی و برکت سفره نیازمندان است

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: طی 7 روز در ماه محرم، با مساعدت نیکوکاران بیش از 166هزار پرس غذای گرم و بیش از 2 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه نذر اطعام یکی از متنوع ترین و گسترده ترین انواع نذر در سوگواری های ماه محرم به شمار می رود، اظهار داشت: عموم مردم این سنت حسنه را سال های سال است در درون خود حفظ کرده و درحال حاضر نیز شاهد هستیم که در مراسمات ماه محرم غذای نذری و اطعام عزاداران به عنوان اصلی جدایی ناپذیر از سوگواری ها است.

کریم زارع با تاکید بر اهمیت معنوی سنت تقسیم نذورات، ادامه داد: خیران، هیات مذهبی و خانواده هایی که نذری می دهند دقت کنند که سهمی از نذورات اباعبدالله الحسین (ع) علاوه بر عموم مردم، به خانواده های نیازمند نیز اهدا شود.

وی به حسن توجه نیکوکاران اصفهانی اشاره داشت و افزود: خیراندیشان از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از 166هزار پرس غذای گرم و 2هزار و 403 بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر 16 میلیارد و 254 میلیون تومان تهیه و بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان توزیع کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به طبخ و توزیع غذای گرم در آشپزخانه های اطعام حسینی، گفت: امسال نیز با همکاری مراکز نیکوکاری در سراسر استان، پویش اطعام و احسان حسینی درحال اجراست و نیکوکاران می توانند برای اهدای نذورات خود علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری، با واریز وجوهات خود به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ یا شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* اقدام کنند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)