همایش پرداخت صدقات با نانینو در قوچان برگزار شد

کد :
70436
آخرین به روزرسانی :
15 مرداد 1403 - 13:07

از پیشنهاد صفحه «همایش پرداخت صدقات با نانینو در قوچان برگزار شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی
رییس کمیته امداد شهرستان قوچان: 

همایش پرداخت صدقات با نانینو در قوچان برگزار شد

رییس کمیته امداد شهرستان قوچان گفت: همایشی با حضور 200 نانوا شهرستان در راستای پرداخت صدقات از طریق دستگاه نانینو مستقر در نانوایی ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمدولی محمدی بیان کرد: پیرو جلسات مقدماتی با اتحادیه نانوایان و رییس اداره غله شهرستان، همایشی با حضور اکبری رییس اتحادیه نانوایان شهرستان، خزائی معاون فرماندار، اکبری رییس اداره غله و نعمتی رییس اداره اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد استان جهت نانوایی های دولتی و نیمه دولتی شهرستان برای پرداخت صدقات با دستگاه نانینو برگزار گردید.
رییس کمیته امداد شهرستان قوچان گفت: بیش از 200 نانوایی در سطح شهرستان مچهز به دستگاه نانینو هستند که بیش از 80 درصد نانوایان در این همایش شرکت کردند. 
وی در این همایش ضمن ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد قوچان، افزود: صدقات جمع آوری شده مردم و خیرین در امور مسکن، درمان، معیشت، تحصیل و ... مددجویان تحت حمایت صرف می شود. 
محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم کمتر با پول نقد سرو کار دارند و پرداخت ها به صورت الکترونیکی شده است و چون نانوایی ها بر حسب جایگاه اجتماعی خود بیشتر با مردم سر و کار دارند با تعریف پرداخت صدقات  بر روی دستگاه پوز نانوایان (نانینو) هم نانوایان و هم مردمی می توانند صدقات خود را از طریق این کارت خوان ها پرداخت کنند.
وی در خصوص مزیت پرداخت الکترونیکی گفت:  پرداخت صدقات به صورت الکترونیکی، مستقیم به حساب امداد واریز می شود و در نتیجه سریعتر به دست نیازمند می رسد و هم اینکه موجب حفظ عزت نفس نیازمندان می شود. 
در ادامه نعمتی رییس اداره اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بر بازخورد مثبت این طرح برای نیازمندان شهرستان تاکید کرد و گفت: جلسه توجیهی در این راستا برای نانوایان برگزار می شود.
خزائی معاون فرماندار قوچان نیز گفت: عملکرد کمیته امداد قوچان در حوزه های مختلف چون مسکن مددجویان و ... بسیار خوب بوده است و این نهاد تلاش می کند تا موانع پیش رو در بحث مسکن مددجویان را برطرف نماید.
همچنین اکبری رییس اتحادیه نانوایان نیز در این همایش گفت: نانوایی هایی که بیشترین تراکنش را در بحث پرداخت صدقات را داشته باشند از بسته های تشویقی، سهمیه آرد مازاد و .... بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)