همدلی از ویژگی‌های مهم کارکنان کمیته امداد است

کد :
70854
آخرین به روزرسانی :
6 شهریور 1403 - 11:35

از پیشنهاد صفحه «همدلی از ویژگی‌های مهم کارکنان کمیته امداد است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
فرهنگی و تربیتی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

همدلی از ویژگی‌های مهم کارکنان کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همدلی و همراهی در امور رسیدگی به فقرا و نیازمندان یکی از ویژگی‌های بارز امدادگران و کارکنان کمیته امداد استان اردبیل است که موجب شده یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر با سرعت بیشتری به انجام برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در نشست صمیمی با همکاران کمیته امداد استان اردبیل ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و تبریک روز کارمند، اظهار کرد: افتخار بزرگی است که در مجموعه کمیته امداد مشغول خدمت‌رسانی به نیازمندان هستیم.

وی به شعار راهبردی «خدمت‌رسانی خانواده محور جهادی» در کمیته امداد استان اردبیل اشاره کرد و افزود: يكي از تاكيداتي كه در مجموعه کمیته امداد به آن بيشتر توجه مي‌شود خانواده محور بودن خدمات است كه امدادگران با تلاش جهادي همواره اين مهم را مد نظر قرار مي‌دهند.

حسین‌نژاد همدلی در بین کارکنان کمیته امداد استان اردبیل را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: با همدلی و همراهی تمامی امدادگران و همکاران این نهاد توانسته‌ایم به موفقیت‌های چشمگیر دست یابیم که یکی از موثرترین این موفقیت‌ها، توانمندسازی و خودکفایی خانوار بی‌بضاعت جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه تمامی دستاوردهای این نهاد براساس همدلی‌ها حاصل شده است، گفت: این همدلی‌ها در بین سایر افراد جامعه نیز نفوذ پیدا می‌کند تا جایی که شاهد حضور چشمگیر خیران و نیکوکاران در عرصه‌های مختلف حمایتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه همگی عضوی از خانواده بزرگ کمیته امداد هستیم، بیان کرد: با همراهی امدادگران، مددجویان و خیران، خانواده‌ای بزرگ به نام کمیته امداد تشکیل شده است که همچون اعضای خانواده، همگی برای اهدافی مشخص در تلاش هستیم.

شایسته ذکر است: در پایان این مراسم، از کارکنان این نهاد با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)