پرداخت صدقه از طریق کارتخوان نانوایی های شهرستان تربت جام

کد :
69559
آخرین به روزرسانی :
4 تیر 1403 - 11:37

از پیشنهاد صفحه «پرداخت صدقه از طریق کارتخوان نانوایی های شهرستان تربت جام» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی
رییس کمیته امداد شهرستان تربت جام خبر داد:

پرداخت صدقه از طریق کارتخوان نانوایی های شهرستان تربت جام

رییس کمیته امداد شهرستان تربت جام گفت: امکان پرداخت صدقه از طریق کارتخوان نانوایی های شهرستان تربت جام فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قاسم دهقانی بیان کرد:  کمیته امداد پرداخت صدقات با روش‌های مختلف از جمله فضای مجازی که در دسترس عموم مردم می باشد را برنامه ریزی کرده است.
رییس کمیته امداد شهرستان تربت جام گفت: این روش ها شامل لینک پرداخت کیو آر کُد ( QR) نصب شده برروی صندوق‌های صدقات، کد دستوری آسان پرداخت( ussd) با شماره گیری #۰۵۱۴*۸۸۷۷* وشماره کارت‌ ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۲۲۳۹۹ که از روش‌های پرداخت صدقات به‌صورت الکترونیکی می باشد. 
وی افزود: یکی دیگر از روش های مشارکت مردم در خدمات کمیته امداد به نیازمندان ، پرداخت صدقه از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های دولتی است که مردم نیکوکار می‌توانند به راحتی صدقه خود را از این طریق پرداخت کنند.
دهقانی با اشاره به اینکه در ۸۲ نانوایی سطح شهرستان آموزش کامل نحوه پرداخت صدقات از دستگاه های نانوایی ها داده شده، گفت: تراکنش‌های مردمی ازطریق کارتخوان نانوایی‌ها، مستقیم به حساب کمیته امدادشهرستان واریز و براساس موازین شرعی در زمینه تأمین کمک هزینه‌های درمان، مسکن، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، جهیزیه و معیشت مددجویان ونیازمندان همان منطقه مصرف می‌شود.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)