پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت روز کارمند

کد :
70738
آخرین به روزرسانی :
3 شهریور 1403 - 08:32

از پیشنهاد صفحه «پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت روز کارمند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
رویداد
به مناسبت چهارم شهریور؛

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت روز کارمند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با صدور پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همکاران کمیته امداد استان اردبیل تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام تبریک علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت هفته دولت و روز کارمند به شرح ذیل است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، دولتمردان عمل و اندیشههای سبز، شهیدان رجایی و باهنر است که قلب‌شان برای محرومان می‌تپید.

این هفته فرصتی است ارزشمند برای آشنایی و الگوگیری از سیره شهیدان رجایی و باهنر و تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهدای گرانقدرمان که برای تحقق آرمان انقلاب اسلامی از جان عزیز خویش مایه گذاشتند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و هفته دولت و همچنین تبریک چهارم شهریور ماه، روز کارمند به همه انسان‌های شایستهای که هدف‌شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است، از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان و امدادگران تلاشگر کمیته امداد استان اردبیل صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق روز افزون یکایک همکاران ارجمند را در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف از درگاه خداوند رحمان خواستارم.

علیرضا حسین‌نژاد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)