حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در همایش بزرگ جهادگران فاطمی ۴

کد :
70303
آخرین به روزرسانی :
10 مرداد 1403 - 07:36

از پیشنهاد صفحه «حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در همایش بزرگ جهادگران فاطمی ۴» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
رویداد

حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در همایش بزرگ جهادگران فاطمی ۴

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در همایش بزرگ جهادگران فاطمی ۴ که در محل دهکده مقاومت شهرستان بجنورد برگزار شد حضور یافت .

 به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، این همایش چهارمین گردهمایی بزرگ جهادگران در مرکز خراسان شمالی است که در محل سالن همایش شهدای گمنام، دهکده مقاومت بسیج شهرستان بجنورد برگزار شد و مجید الهی راد یکی از سخنران این همایش بود.

 

تقدیر از اقدامات و فعالیت های گروه های جهادی در خدمت رسانی به نیازمندان در مناطق محروم استان، اشاره به اهمیت ویژه نگاه رهبری به فعالیت های گروه های جهادی در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری و تاکید بر تاثیر گذاری فعالیت این گروه ها در ایجاد انگیزه برای افراد ساکن در مناطق هدف در راستای کمک به آبادانی این مناطق از مهم ترین محورهای سخنان مدیر کل کمیته امداد استان در این همایش بود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با لزوم قدردانی از اعضای گروه های جهادی با توجه به فعالیت های خیر خواهانه آنها و جهاد با مال و جان در راه خدمت به نیازمندان به بیان برخی از فعالیت های گروه جهادی حاج عبدالله والی در کمیته امداد استان پرداخت.

  گفتنی است؛ اعزام قرارگاه ها و گروه های جهادی به مناطق هدف استان خراسان شمالی در بازه زمانی 9 لغایت 19  مرداد ماه از مسائل محوری این همایش است.

9 مرداد ماه 1403

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)