تاثیرپذیری تماشای تئاترهای فرهنگی، مذهبی در تقویت فرهنگ دینی اسلامی مددجویان

کد :
70953
آخرین به روزرسانی :
11 شهریور 1403 - 09:24

از پیشنهاد صفحه «تاثیرپذیری تماشای تئاترهای فرهنگی، مذهبی در تقویت فرهنگ دینی اسلامی مددجویان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رئیس کمیته امداد فولادشهر تاکید کرد:

تاثیرپذیری تماشای تئاترهای فرهنگی، مذهبی در تقویت فرهنگ دینی اسلامی مددجویان

زنان سرپرست خانوار و فرزندان تحت حمایت کمیته امداد فولادشهر از تماشای تئاتر مذهبی خورشید کاروان بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی شیرازی تهرانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فولادشهر، با اشاره به بهره مندی صد نفر از زنان سرپرست خانوار و فرزندان تحت حمایت از تماشای تئاتر مذهبی خورشید کاروان، گفت: تئاتر خورشید کاروان یک نمایش مذهبی، سوگواره‌ای است که روزهای پایانی زندگانی حضرت رقیه خاتون (س) دختر امام حسین (ع) را روایت می‌کند.

مهدی شیرازی با بیان اینکه از این‌گونه نمایش‌ها بیشتر به‌عنوان یک سوگواره نمایشی یاد می‌شود و مانند یک واقعه و روایت در روضه‌ها و مساجدی است که توسط مداحان خوانده می‌شود، ادامه داد: برنامه‌های جانبی مختلفی همچون مسابقه ویژه کودکان و اجرای سرود ویژه، توسط نونهالان و نوجوانان نیز در حاشیه این نمایش تدارک دیده شده بود.

وی همچنین با تاکید براینکه برنامه های فرهنگی و هنری به بصیرت افزایی در جامعه هدف کمک می کند، افزود: این نمایش شباهت زیادی نیز با تعزیه دارد و برگزاری نمایشنامه و آئین تعزیه خوانی و سایر برنامه ای خوب فرهنگی به بصرت افزایی و دشمن شناسی در جامعه می انجامد.

رئیس کمیته امداد فولادشهر گفت: نمایشنامه هایی با موضوعات مختلف قیام امام حسین(ع) کمک می کند که نسل جوان با فرهنگ و مکتب اهل بیت(ع) و فرهنگ دینی و اسلامی و فرهنگ عاشورا بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)