جمع آوری 58 میلیارد ریال زکات در خدابنده

کد :
70957
آخرین به روزرسانی :
11 شهریور 1403 - 10:27

از پیشنهاد صفحه «جمع آوری 58 میلیارد ریال زکات در خدابنده» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رئیس کمیته امداد خدابنده:

جمع آوری 58 میلیارد ریال زکات در خدابنده

رئیس کمیته امداد خدابنده گفت: امسال بالغ بر 58 میلیارد ریال زکات در این شهرستان جمع‌آوری شده است که نسبت به سال گذشته 122 درصد رشد دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ رضا محمدی با بیان اینکه زکات به عنوان یک واجب الهی علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی باعث محرومیت‌زدایی و ساماندهی معیشت نیازمندان می‌شود، اظهار کرد: ساماندهی، توسعه، ترویج و جمع‌آوری زکات از فعالیت‌های مهم این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی است.

وی با بیان اینکه امسال بالغ بر 58 میلیارد ریال زکات در شهرستان خدابنده جمع‌آوری شده است افزود: این مبلغ نسبت به سال گذشته 122 درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد خدابنده با بیان اینکه با استفاده از منابع حاصل از جمع‌آوری زکات، خدمات موثری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان ارائه می‌شود به اقدامات صورت‌گرفته در دبیر خانه شورای زکات این شهرستان اشاره کرد و گفت: جلسات فصلی شورای زکات شهری و روستائی شهرستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: گردهمایی مبلغان زکات در آستانه جمع‌آوری زکات، دیدار چهره به چهره با کشاورزان، نصب بنر در روستاها و سطوح پرتردد شهرها و روستاها، زکات‌های جمع‌آوری شده در زمینه احداث و تعمیرات مسکن نیازمندان، احداث سرویس بهداشتی و حمام، تامین جهیزیه نوعروسان و احداث پروژه‌های عام المنفعه در روستاها از دیگر اقدامات است.

رئیس کمیته امداد خدابنده اعلام کرد: بخشی از زکات جمع‌آوری شده در جهت تهیه پک‌های تحصیلی در آستانه آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان شهرستان هزینه می‌شود.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)